..

Tuesday, May 31, 2011

Fil Džekson: Vodio sam svoj poslednji NBA meč

09. 05. 2011. 16:42h | Vestionline
Legendarni trener košarkaša LA Lejkersa Fil Džekson nagovestio je da ce se penzionisati ovoga leta, posle 20 sezona provedenih u NBA, prenose americki mediji.

Džekson je nakon eliminacije dvostrukog uzastopnog šampiona iz polufinala Zapadne konferencije od Dalasa rezultatom 4:0 u seriji izbegao da direktno odgovori o svom povlacenju, ali je priznao da mu nimalo lako ne pada ovakav kraj sezone.

"Ovu sezonu poceo sam sa strenjom. Kobijevo koleno nije bilo najbolje i ocigledno da nam je tim stariji. Uzbudenje je juriti trecu krunu za redom, i bio je to izazov za naš tim, veci nego što smo mogli da nosimo", rekao je Džekson i dodao:

"Da li je ovo moja poslednja utakmica? Nisam odgovorio na to pitanje, zar ne? Necete me naterati da odgovorim na to pitanje".

Džekson je, ipak, ubrzo odlucio da otvori dušu.

"Ali da, sve moje nade i cežnje su da je ovo moja poslednja utakmica kao trenera. Bio je ovo fantastican posao. Krenuo sam kiseo jer sam jutros kažnjen sa 35.000 dolara zbog kritikovanja sudija, i to nije zabavno. Osecam se kao da sam juren. Kao što je Nikson rekao: Necete više moci da udarate ovog momka".

Džekson je najuspešniji strucnjak u istoriji NBA, s obzirom da je za 20 godina osvojio cak 11 titula državnog prvaka - šest sa Cikago Bulsima i pet sa Lejkersima.

On je pre dve godine govorio o povlacenju, ali se ubrzo predomislio i vratio na parket. Generalni menadžer Lejkersa Mic Kupcak, medutim, kaže da je ovo verovatno kraj.

"Vec smo pricali s njim otvoreno i zahvalili mu za sve što je uradio u klubu. Bilo je zadovoljstv o raditi s njim".

No comments:

Post a Comment