..

Thursday, April 21, 2011

Znam da mogu da pobedim Rafu

11. 04. 2011. 13:48h | Vestionline, sportske.net
Najbolji srpski teniser Novak Đoković smatra da je danas potpuno drugačiji igrač nego što je bio i kaže da je Dejvis kup tačka preokreta u njegovoj karijeri.

Novak je svestan iskušenja koja ga čekaju na šljaci ovog proleća, gde ima devet poraza iz isto toliko mečeva protiv Rafaela Nadala.

"Znam da su i Rodžer i Rafa spremni, ali i ja sam. Mnogo mi znače pobede protiv Nadala u Indijen Velsu i Majamiju. Tu sam video da mogu da ga dobijem u finalu", objašnjava naš teniser i dodaje da je potpuno drugačiji igrač nego ranije:

"Sve se promenilo, spreman sam fizički, veoma sam brz i imam ogromno samopouzdanje. Ovo su najbolji meseci moje karijere", ponovio je Đoković.

Đoković kaže da povređeno koleno nije problem.

"Nije to povreda već nelagoda, nešto što me prati tri meseca. Uz malo odmora verujem da ću biti spreman", dodao je najbolji srpski teniser, a kao tačku preokreta smatra Dejvis Kup.

"Svakako, to je promenilo sve. Osetio sam mnogo više energije, hrabrosti, bio je to veliki podsticaj. To je najbolji osećaj koji sam ikada iskusio na teniskom terenu. Iako nisam imao mnogo vremena za odmor, odmah sam želeo na teren, da igram nove mečeve. Od tada nisam izgubio", podsetio je Đoković. 

No comments:

Post a Comment