..

Friday, April 22, 2011

Molili su me da "igram pod ručnom"

12. 04. 2011. 10:18h | Vestionline
Slučaj "Boban Dmitrović" dobija nove dimenzije. Naslućuje se da bi srpski fudbal mogao u moru problema da dobije još jedan veliki šamar posle najnovije odluke Arbitražne komisije u sporu Borac i dojučerašnjeg kapitena, prenosi "Sportski žurnal".

Čačani su, najpre, doneli odluku o isplati 5.000 evra i slobodu svoj najboljem igraču. Arbitražna komisija potom je odredila obeštećenje od 12.000 evra. Juče je punomoćnik nekadašnjeg reprezentativca primio odluku na osnovu koje Dmitroviću klub duguje 8.333 evra.


Podsećajući se na reči Pavla Vujisića "propisi su propisi" iz filma "Ko to tamo peva" neko će sve izvesnije na kraju „propevati“, jer cirkuskoj predstavi izgleda da nema kraja:


"Neću dozvoliti da bilo ko samnom briše pod. Mislim da to nisam zaslužio. Vratio sam austrijski pasoš, došao u Srbiju i imam pravo da kažem istinu. Mnogi će se počešati po glavi. U mom sporu sa Borcem sve je kristalno jasno. Na sastanku Arbitražne komisije klub je predstavljao direktor Omladinske škole Milisav Marković i pred svima potvrdio da su argumenti na mojoj strani. Šta mi preostaje osim da sumnjam u poštenje ljudi iz Arbitražne komisije", ljut kao ris kaže Dmitrović.


Otkuda odluka o isplati duga od 8.333 evra:

"I meni nije jasno, ali dara je prevršila meru. Otvoriću dušu i upoznati javnost šta se sve u Borcu radilo od 2005. Svaki dinar sam od fudbala zaradio pošteno, ali je u funkcionisanju našeg Saveza izgleda mnogo važnije šta kažu Slobodan Ilić, Milenko Kostić, Milun Todorović… Sportski direktor Borca Ilić je „pročitan“, nevešto se krije iza leđa nekih moćnika iz Saveza. Neka samo nastavi da na sraman način pokazuje svoju moć, ja ću se braniti mojim oružjem, poštenjem. Na tapetu će se naći i neki ljudi iz Zajednice Super lige".


Na ove reči Dmitrović dodaje neverovatno svedočenje:

"Javno ću ih prozvati. Sećaju se oni dobro kada su me molili da na nekim utakmicama "povučem ručnu" i budem učesnik nečasnih radnji. Dosta mi je više "veza i vezica" čiju su protagonisti ljudi koji "mače nisu šutnuli sa praga", kamoli loptu. Danas oni žare i pale srpskim fudbalom. I slučaj Miloša Stojčeva je režiran, ništa se u Borcu ne dešava slučajno", ogorčen je posle odluke Arbitražne komisije Boban Dmitrović spreman da na videlo iznese sav prljav veš. 

Poledica: Katanac na Zajednicu Super lige!
Povodom odluke Arbitražne komisije kratko se oglasio i predsednik Sindikata profesionalnih fudbalera Mirko Poledica:
"Na Zajednicu superligaša treba staviti katanac. Ono što se dešavalo sa Milošem Stojčevim i Bobanom Dmitrovićem nije slučajno. Imam sastanak sa Mišelom Platinijem 24. maja, naredne sedmice u Srbiju dolazi i generalni sekretar FIFPRO Teo Van Segelen, upoznaću ga sa kompletnom situacijom. Jedini spas za naš fudbal je osnivanje Nezavisnog arbitražnog suda jer iza svih odluka očigledno je stoje klubovi koji su u direktnoj vezi sa ljudima iz Saveza i Arbitražne komisije".


No comments:

Post a Comment