..

Wednesday, April 20, 2011

Manćini okrivio sebe i izgubio Teveza

Italijan preuzeo odgovornost za debakl na ''Enfildu''. Nada se u prolaz u finale FA kupa i igranju u Ligi šampiona naredne sezone. Bez Teveza na Junajted?

ManciniMenadžer Mančester Sitija, Roberto Manćini, priznao je posle sinoćnjeg poraza od Liverpula, da je on napravio najviše grešaka i da je najodgovorniji za težak poraz.

''Redsi'' su slavili sa ubedljivih 3:0, a sva tri gola su dali u prvom poluvremenu.

Manćini je ipak stao u odbranu svojih igrača.

''Ja  sam napravio grešku. Rezultat je moja odgovorost i igrači nisu krivi. Žao mi je ove utakmice i navijača. Fudbaleri su igrali sa 100 posto. To je važno jer razumem greške koje sam napravio, jer mogu da ih ispravim u narednom meču'', istakao je Manćini i okrenuo se narednim ciljevima.

''Bolje je da se izgubi jedan meč sa 3:0, nego tri sa 1:0. Čeka nas još šest kola Premijerlige i polufinale FA kupa. Nisam zabrinut. Siguran sam da ćemo stići do Lige šampiona i finala FA kupa. Tek sada moramo da se borimo za ostatak sezone. Moramo ovo da zaboravimo i da se spremimo za polufinale'', kaže italijanski trener.

Brine ga povreda Karlosa Teveza.

''Karlos ima problem sa tetivom. Teško da će biti spreman za subotu. Trebaće mu bar dve nedelje'', rekao je Manćini.

Siti igra protiv Junajteda u polufinalu FA kupa u subotu 16. aprila.

No comments:

Post a Comment